Jste zde

O společnosti

Firma vznikla v roce 1998 pod názvem Roman Piskala - Projektování elektrických zařízení. Firma se zabývala projekční činností v oblasti průmyslové automatizace, elektrotechnologie NN.

V roce 2005 vznikla firma Roman Piskala - Elprom Service, která se již zabývá projektováním a realizací zakázek z oblasti elektroinstalace, měření a regulace, elektrotechnologie nn, průmyslová automatizace, telekomunikace a fotovoltaické systémy.

S počátkem roku 2011 se firma postupně stěhuje do nové budovy v blízkosti Ostravy (Ostrava - Ludgeřovice), která vyhovuje našim požadavkům jak montážním, tak projekčním. Firma se také transformovala na společnost Elprom Service s.r.o. Zabýváme se komplexní dodávkou a realizací elektrotechnologických celků.

Disponujeme několika servisními a zásahovými vozy, a proto se na nás můžete vždy spolehnout. Preferujeme spolehlivé nářadí povětšinou značek HILTI a Bosch.

Jsme si vědomi toho, že úspěch společnosti vytváří dobrý tým lidí a proto u nás pracují zkušení pracovníci s dlouholetou praxí v oboru a v zájmu maximální profesionality spolupracujeme se špičkovými odborníky z různých oblastí elektrotechniky.

Všichni naši pracovníci splňují §5-§10 vyhl.50/1978 Sb.

Naším cílem je kvalita, rychlost a hlavně spokojenost zákazníka.

 

Politika kvality

Společnost ELPROM SERVICE s.r.o. si uvědomuje, že ustálenou vysokou kvalitu svých výrobků a služeb může dosáhnout pouze s politikou kvality, která se týká veškerých aktivit společnosti a všech zaměstnanců. Uspokojování potřeb našich objednavatelů a předcházení očekávání zákazníků je trvalou součástí každodenní práce a prezentací zásad kvality naší společnosti. K naplňování těchto principů je přijata následující politika kvality.

  1. Základní orientaci společností je dosáhnout toho, aby se společnost stala vyhledávaným obchodním partnerem a dodavatelem v oblasti montáže, oprav, revize a zkoušek elektrických zařízení; provádění staveb, jejich změn a odstraňování, u kterého bude vytvořen pocit jistoty nejen pro zákazníka, ale i pro zaměstnance společnosti.
  1. Vedení společnosti se plně ztotožňuje s požadavky norem ČSN EN ISO řady 9000, to je s principy účinného zavádění a neustálého zdokonalování řízení procesů ovlivňující kvalitu poskytovaných produktu a služeb.
  1. Vedení společnosti neustále vytváří potřebné organizační, personální a finanční zdroje pro zavedení, rozvoj a zlepšování systému managementu kvality.
  1. Trvalým cílem je neustále zlepšování naši činnosti a zabezpečování kvality námi poskytovaných produktu a služeb.
  1. Významnou spoluúčast na poskytování našich produktu a služeb mají naší subdodavatelé, proto s nimi budeme rozvíjet neustálou aktivní spolupráci při objasňování vzájemných požadavků a jejich realizaci.
  1. Vytvářet odpovídající podmínky pro vzdělávání zaměstnanců společnosti v oblasti montáže, oprav, revize a zkoušek elektrických zařízení; provádění staveb, jejich změn a odstraňování.